Friday, September 11, 2009

.: UpComing IfTar :.

salamz...

yehuuu lagi beberapa hari nak ghaye..hiks...de 2 iftar aku akan join 4 dis week...iaitu Sabtu (120909) de reunion ngan dak SAMER batch aku, 9903 at Restoran Nelayan Titiwangsa. dah bape tahun x jumpa, dalam 2 tahun lepas jumpa pon time reunion. Huhu, kali ni mesti dah de yang bawak laki bini....wahhh pasangan muda nampaknye kawan2 aku nih. hiks...
lagi 1 lak aku join buka puasa ngan anak yatim anjuran sape lagi, ShawalFC le..ngeh3...kat Rumah Amal Limpahan Kasih, Puchong. Ni aku g hari Ahad (130909). Hope everything will be good and work smoothly, InsyaAllah, Amiinn...

But yang x beshnye miss 2 tempat buka puasa ngan Riz Angels las week, [sebab jaga mama...& hope sangat dapat join dorang nex event ke, hehe]...lagi satu ngan GAFIMers. Dorang pon nak wat Sabtu ni kat Kelana Jaya. Takpe la x pat join kali ni, nex event leh join..huhu.k la, stop here, sok ni jumpa kengkawan lama mst sume dah len macam je kan? heheheh...

2 comments:

mysz nuruliey said...

bila kita nak bkak pose sesame lak.hahaha..

eJart said...

ala...klo ko dkat knfem aku ajak nye. ni dh last week posa..

huhu