Wednesday, September 30, 2009

.: RAYA datang Lagi :.


Salamz..

eloopz everyone, di kesempatan ni nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN... if de salah & silap harap diampunkan k...ye a, setiap manusia mst de wat salah nye juz kadang2 x perasan kalo tersakitkan hati kawan sendiri..so, mintak ampun ye [n kpd yg terasa wat salah kt aku tu x reti2 nak mintak maap ke?]
Alkisahnye tahun ni aku kan praktikal..so, msk opis hari Rabu, selepas cuti Hari Raya...klo nak diikutkan hari Rabu tu, my family & belah mak aku nk g beraya umah sedara kt area Sg. Besar. tapi pagi2 lagi rasa cam malas je nak msk opis..tp last 2 week dh gtau supervisor, leh ke amek cuti? dia pon no hal..tp juz aku x knfem a kan nk cuti ble? Berbalik kpd cte hari Rabu tu..ayah aku anta aku sbb nak anta my mom g IJN, amek darah...mmg dh sehala a namanye..Ngan jalan yg amatlah lengang, bez je klo hari2 camtu...Orang pon masih mood raya. Ble masuk opis sampai awal lak, dah trus t'pk kje jahat ni, hehe.pe lagi nak cabut laaaa...org len pon kul 9 lom msk lg.trus gtau spvsr isnin dpn bru msk...yeehaaa..makanya, aku pon cau cin cau, hiks ^_^


Otw nk blk kampung, Fairuz lak mesej, tanya nk join konvoi raya tak? maklumlah, dia je a informer aku, SFFS 0903, thn2 sblm ni x pat nak join..dh jd warga Segamat jap.haha..ingatkan x jadi, sbb mse iftar b4 dis, cakap nk wat mase raya ke-3..alih2 jadi ke raya ke-5..so, aku pon contact a, member2 aku tnye dorg mau join skali ke idak..berjaya gak la aku mengumpulkan bbrp org. tp de gak yg dh stat kje, klo x mst ramai nye laa..aku kalo bab2 konvoi gini mmg suka,hehe..x sabar nak jmpa dorang..


So, hari yang ditunggu2, hari Khamis..(240909), Fairuz in4m umah 1st ialah umah Aizuddin kat Kuang. ok, xde la jauh sgt nak d tuju. Aku lak kena amek Asiah ngn Zurek dlu kt KTM Sg Buloh..Syida lak dia dr Putrajaya, umah akak dia. So aku sro dia trun kat KTM Kuang je. hehe, begheeehh!! Sampai2 je, opps meke sume dah sampai dlu. jauh perjalanan dorang, ahaks..segan lak nak masuk, ramainye mmg dak laki a..n x sangka jumpa Huda & Pa'ya kat situ..lame btol x jumpe meke nih...then, ktorg gerak umah Rahmah [3soklan...dh upgrade 3langkah ke depan, katanyaaa]..Rahmah ni mmg menggamatkan suasana, bkn sbb dia kecoh tp dgn suaranya yg lemah gemalai...hehehe...Shapizan lak suka mengacau, mentang2 le dia bos Rahmah...saba je la. Aku smpai lmbt sket, cz amek penumpang seterusnya, dorg lak x sabar nak gerak..sampai2 je dihidang ngn bihun yg sgt sedap! nak tambah tp memandangkan meke nak gerak, makanya, terbatallah niat aku tu..xpe, nex umah leh makan lagi, hahaha...Konvoi kali ni de a dalam 10 kete...x ke dasatnye tu..bkn senang nak jumpa.
Berikut merupakan destinasi kami sepanjang konvoi Raya:
Khamis - Dyn, Rahmah, Syida Zai, Shafezan, Hanafi[atok], Lynn, my house, Wan[cipen], Fizre[gedeng]
Jumaat - pagi x join dorg ke umah Bieyha & Fauzan...Stat kat umah Syafiq, Syukri, Syikin...waahh 3 S..umah yg kemudiannye pon aku x join disebabkan hal tertentu...
Sabtu - Umah Syida Adnan, Esyah Nordin, Naim, Pokli, Erra & Najmi..


So, sape2 yang xtau tu mintak maap la ye..xpe2 nex year kte wat lagi. Thanks gak kawan2ku, sudi join and singgah d umahku...sampai x cukup yek ayam madu itew..hiks..Xie Xie Ni Men!! Kepada yang tau tp x g or xnak join, hep!! nex time mst join tau...
THANKS and Sory kalo de kekurangan, hehehe...


Meh2 usya pics kat SINI....
Sekian....mekaceh ^_^

2 comments:

Alif Roznan said...

konvoi x ajak pun...
mase kat umah din xleh pi coz de hal..
hari2 laen tu aku free~~

eJart said...

aloorr...
ye ke? klo dak laki esko ngn fairuz yg in4m dak2 laki...
ala...ko tgu je a dak2 ni wat open house. ko g a...