Monday, September 14, 2009

.: SAMERian 9903; great! :.


Salamz...
Alhamdulillah, Sabtu lepas join my batch from secondary school 'SAMER', buka posa kat Restoran Nelayan..bak kata macam posting aku sblm nih. aku berjaya gak sro mmber aku yg dh lme x jmpa g jugak..ye a around 6 years x jmpa, but 2thn lps de wat reunion but x sume dpt join. So, dis time dpt gak aku jmpa ngn yg lainnya..besh!!

To Erra, Saadah, Farah...thanks k coz sudi gak g sama ngn aku, klo x penumpang de lg sorang, tp mamat tu lak leh ckp 'baru bgn tdo'...sengal tul Dyn..ahaks. So, around 5.15pm tu dh bertolak...sampai2 sne je..mak aaiihh dh rmai gak yg sampai. Nak cari parking 1 hal. mcm dah pusing2 2x rasenya. Seb bek dpt nyelit gak akhirnye...maceh pakcik yg bg ruang pd saye, hiks..^_^

Mula2 sampai je ofkoz a mendaftarkan diri, wah..!! mmg jejak kasihan a kat situ, ekekek..dah siap felok shium [ngn girls je hokayy!!] g le kat meja ktorang tuh. Port pn baeekk pnyee!! dkt ngan surau+toilet. Aku ngan Erra pon cpt2 le amek mknn. rse cam klaka lak sbb ktorg mcm b'sungguh2 amek, ahaks,, ado den kesah? sblm berebut2 ngan orang yg lom dtg lagi, baek kami terjah dlu, ye idak? Makanan lak variety, Macam-macam adaaaa..ahaha...de steambot, lauk-pauk pon leh kira sedap gak a..air pon sodap...kalo nak list kan yg dtg lak, fuhh x larat nak type sume kann...de la dlm 50+ orang

dah siap berbuka, & yang dah selesai solat tu, pe lagi berkumpul la kaannn. Ni baru perkara yang d tunggu2. de 'lucky draw'..but that nite i'm not so lucky, hiks...nombor byk yg dkt2 de a, aiheee...siap de anugerah pakaian yg sopan la...mcm2 je dorang nih. then sesi gamba ramai2....aha Dyn, aku tggu pics kte sume yang santek mantek!! ala, klo x gmba rmai2 pon, msg2 mmg bz snap2, bak kata dh lme x jmpa gituuu..aku pon jejak kasihan ngn Lyn..mmg lame gle x jmpa dak sorg ni. Nak blk tu sempat lagi aku, Erra, Esyah, Lyn, Adah & Farah redah Jalan TAR..tapi x lama..mau x nye, makin tengah malam makin ramai lak yg tuju c2. Nak ghaye katakan. sume berpusu2...Kekdahnye si Esyah ikut ktorang, cian kat dia..xtau nk blk ngan sape. So, ktorang anta a dia blk kat Rawang..dan masing2 pulang ke destinasi masing2...

*Katanya raye nnt dorang nak wat lg konvoi raye..aku last year je dh missed nk join dorg, balik kg katanya..So, insyaAllah dis time akan join..yehuuuuu...nak raya dah, x sabar lak, hiks =^_^=

No comments: