Monday, August 3, 2009

.: RETRO AgOgO :.


salamzz....

wahhh epy2 nih, hehe..syukur Alhamdulillah gath RETRO AGOGO berjalan dengan jayanya sabtu lepas at Saloma Bistro. Hooyeehhh....eventho ada halangan je on dat day. mana x nye, kat KL tengahari tu jem ya amat dengan reformasi iteww. Shawal lak dengan bangganya datang awal...siap panggil aku CEKGU? ni kes aku khusyuk benoo salin list lagu kat tempat Registration kat depan, pastu jalan cam roket gayanya, huhu ampun ye bosh termengata kat sini, hiks..




Kat sini nak gak say congratz to all the crewz, yang bergegeh2 laksanakan gath ni dengan cemerlang...ewaahh. tak lupa kat my fren, Nazza yg sudi join aku 4 dis gath..hiks..amacam dah kena penangan ShawalFC, huhu....mesti ko nak join lagi punyaaa, huhu. tak lupa gak to all yang datang, cik Tom..sedap ye puding itew, ahaks..nanti kim salam kat ak3m..[tiba2..huhu]..pic x dapat upload lagi sebabnye cable camera ntah mane soroknye...hiks, xpe2 nanti kalo dh jumpe akan ku hapdet dengan sepantas mungkin....

*pic kredit to AgOgO Trek & puput... =)

9 comments:

eleza737 said...

ohok ohok ohok tersedak aii muahahah

eJart said...

huhu...tersedak yee...meh2 minum air, hikss

madjo said...

hukhuk... lalalala.. besh kan.. ngeh2

eJart said...

mmg besh...sampai 1 meja nk balas dendam kt aku....ngeh3..

maceh bosh...aku kan hanya insan biasa, eceewahh...

madjo said...

oit... cam ler xde chance lagi kan utk ari pembalasan.. huahha

NazzNazza said...

ehem2...sye jgk mao lalu...hahahah...

CAKES STUDIO said...

love u sis!!!!!

eJart said...

lalalala....[tadah tangan..mintak2 lupa la ek] amiin, huhuhu

naza; jgn malu2 siggah trus, aku ltk green carpet nih, hiks

syg juga sama kamoo kak seri banjirr..opppss, ampuunn..=)

Suhaila MS said...

lalu lalang liling... hiks!

muach!