Tuesday, August 11, 2009

.: hOT Mama IsMa Bowling :.

Salamz...
huhu hari Ahad lepas ada 2 events berlangsung; Diddy Paintball Tournament @ Kuang and Isma Hot Mama Bowling Tournament @ U-Bowl, One Utama. So, i've join ShawalFC nye team for bowling...x dapek den nak g mudtrekker itew..bknnye reti men pon, juz for fun...hiks..aha, neway de 2 team, 'AgoGo Trek' team dapat Team's Unique name...huhu, x sangka lak...sebabnya banyak gak team nama yang dahsyat2...Congratz!!



Naza lak aku ajak dia, leh dia datang lambat, ngeh3...kitorang dah abih makan, abih men game baru a dia sampai, dapat la dia tengok Isma ngan Tomok nyanyi, ekekke....neway, thanks gak kat ko ye cik kak sebab sudi join turun, even ko cakap b4 dat menempuh jem yang panjang, huhu.....then dah abis penyampaian hadiah, aku ngan Madjo gi tengok wayangg!! ni lah masanya yang aku tunggu2.....ye a bila lagi nak tengok wayang ngan Madjo, iye dak? [katanya dia nak tengok teater yang Zahiril Adzim ada kat teater tu, hiks]. Mula-mula ingat nak tengok 'The Proposal' tapi tuka lak, tengok SETEM.....best gila!! aku bagi 5 stars beb! hehe...kelakar gak and sume pelakon besh. Dialog dia lak even simple but very meaningful...korang, pe lagi...yang belum tu g la tengok filem Malaysia ni...thumbs up!!

6 comments:

madjo said...

auww..auwww.... zahiril adzim..malu ai... muahahha... sengal plak... ekkeke..

hehheh..maceh2 yer lalink... besh kan setem...

niway.... tahniah agogo trek coz mennag unique name

Suhaila MS said...
This comment has been removed by the author.
Suhaila MS said...

hehehe... meriah banget deh (^_^)v

mysz nuruliey said...

bes ea citer setem tue??nak tgk gak la t..hehehe..

NazzNazza said...

hahah..nsb bek ko xupload pix aku yg gemok tuh..hahaha....tanx kt ko jgk coz sudi ajk aku join..hehe..

eJart said...

nurul; best wooo setem, x rugi tgk. bak kata, komedi 1malaysia la . aku ske stail khabir batia wat cte..lagi2 setem yg melayang2, heheheh