Monday, December 1, 2008

.: MoViesss :.


hehaaa...
akhirnya dpt jejak kaki lg kt cinema...
lps bbrp bln x g, ye la dok menyewa kt Segamat nun xde panggung
then klo nk g yg besh pon g Melaka...aiheee

26/11/08, Rabu haritu aku,akk ku & dua pupu aku..g la kan 1Utama..
igtkn nk tgk Madagascar...tp dorg nk tgk filem Melayu..
hmm g je la tgk..xpe2 aku leh tgk ngn member2 yg len lak
so, tgk le cter Selamat Pagi Cinta...

hmm, for me mmg la cter ni menampilkan byk pelakon yg hebat2; ade Que Haidar, Sharifah Amani, Fazura, Pierre Andre.. tp jln citer dia...adeehhh wt aku geram lak
watak Q x byk lak tu, then boleh lambung2 syiling 3x pastu kahwin...logik?
klo bab2 sedey tu aku ske tang muzik dia yg de biola tuh...pergghh mmg besh la alunan biola tuh..
Amani dlm ni nmpk comel, spt biasala kan...dia mmg dh comel lg2 dlm filem ni couple ngn Q.
sgt sesuaaii...
overall aku bg 3/5 bintang je la....
ade gak la kan, dr 0...hehe

k, c ya next posting...daaa

2 comments:

Anonymous said...

nmpk mnarik movie ni..
tp..
msh lum ade mse lg nk kua..

hrp2 dpt gk tonton cter ni!

eJart said...

hiks....sila2 klo de mse g la tgk