Tuesday, December 2, 2008

.: Karnival Ujibakat RAJA LAWAK :.

here i am again...
waahh, mentang2 tgh cuti..mcm2 tmpat aku g ni..
byknye jln..klo org len mst dh kje ke wat part time...
tp skrg ni hikhik, membesarkn bdn je la, even x bsa2
ha...kpd kawan2 yg Praktikal tuh, chaiyok2 yeee...
wat kje leklok..!!

hiks, hari Ahad (30/11/08) aku g lak Plaza Alam Sentral, Shah ALam
kat situ de Karnival Ujibakat Raja Lawak
huhu, g sinun de Shawal & other artist AF..
tp las minit g sne...smpai pon nk dkt 2.30ptg
show dia stat kul 2-3pm...
smpai2 je aku dgr dh sore dia nyanyi unplugged..hiks aku pon nyelit2 a dpt le ke dpn pentas..
aku carik gak kak Eyla, kak Seri & others TAG from AgOGofc la kan

Shawal nyanyi lagu Kaulah Segalanya, Ketahuan (Unplugged) & penutup lagu Kenangan Mengusik Jiwa...
yg beshnye, mse nyanyi KMJ tuh, siap lambai kat aku..hehe nmpak gak aku di kalangan org2 yg ramai tuh...appreciate dat... wink ^_^

- antara aksinya -

hiks, Nabil si Juara Rajalawak musim ke-2 pon de...Along (Cham), Taukeh, Yus (RL1), XN3...dorg sume mmg besh...
yg aku plg xtahan nk gelak mse Taukeh divide penonton kt dpn pentas tu jd 3 grup.
yg 1st grup nmenye DUDUKERING..nk tau psl pe? dia ckp org dok bwh tu duduk smpai kering..huhuh
then grup yg dok tgh2 tuh dia bg FEZKLAZEERR..ahaks...(dok kt kerusi, tu yg 1st klas)
Bhgn aku berdiri ni lak DUKUNGANAKEZEE; sbbnye ramai yg dukung anak...adeehhh
mcm2 tp m'buatkn gelak x henti...ekekke

- XN3 (kiri), & taukeh RL1

- Along (Cham) & Nabil

ha, dan x disangka2 aku dpt jmpa member lama mse Sekolah Menengah dlu...
Rasyidah Salleh nmenye. Dia skrg tgh praktikal....dh abis study kt UiTm..
hiks...windu la ngn mmbe2 lme nih...

- ni la, mmber lme; Syida -

Dh abis tu trus g Metro Prima Kepong....nk tgk MADAGASCAR...!! yeehaa
actually tgk ngn Qistina & her mom...but dorg de hal, kenduri lak...
xpe la...aku tgk ngn akak aku & husband dia...
akk aku ni poyo je kata xnk tgk cte kartun2 ni..skali dh abig tgk...baru dia tau penangannye...
Hiks geli ati nengok kerenah Gloria a.k.a badak tuh....sgt la kelakar ngn liuk lentok bdn besarnye itu...
Then Alex a.k.a Lion tu ade yg menyentuh jiwa lak....tp best mse dia tunjuk yg dia adalah KING of New York....menari2 lagi tau...
Marty a.k.a Zebra & Melman a.k.a giraffe cm2 hal je laa...best2
So, klo nk appy2 g la tgk cter ni..!!
Sgt la enjoy....

- hehehe.....4 sekawan ni amatlah kelakar... -

k la....nex posting nk ltk video ehem..ehem...
ekekekke
c ya...slmzz..

No comments: