Monday, December 15, 2008

.: KLaatu :.

salamz again.....
hari ni hangout ngn tqa & Arul...rindu gle ngn Arul, dh lme x jumpa..ni pon sib baik dia cuti, nk setel pasal yg berkaitan dgn arwah ayah dia. So, aku ngn Tqa as usual jmpa kt KL Sentral. hrini mmg le lmbt sket but aku ngn Tqa drop by jap kt PTPTN, nk byr pinjaman blk...x sanggup aku kos pentadbiran makin menimbun. tu bru dip pnye...lom lg yg degree. adeeh ni la dia utang kerajaan..! so kengkawan klo ade utang ngn ptptn cepat2 le byr, x pasal2 kos pentadbiran je yg lbh dr pinjamannya...then cpt2 weOls naik monorel nk g Berjaya Times Square..!!

[me, Tqa]

- Us [Arul, Tqa & me]

oit mis Arul, awatlah hang smpai lmbt..klo x dpt tgk movie yg awal.. xpe2 asalkn dpt mam dlu. Chicken Rice Shop lg, waaahhh lme x mkn..!! kenyang gle..! plus gelak tawa yg x hengat donia itew.. lg le bertambah kenyang huhu

Aku mmg plan nk tgk wayang, kali ni cte THE DAY THE EARTH STOOD STILL..
huhu, heronye sape lg klo bkn Keanu Reeves. Minat a kt mamat ni, dlu mse kat The Matrix lg smart abis...ni kn plak cter baru ni. dia pegang watak Klaatu, kononnya nk selamatkan bumi ni..dia alien pinjam bdn Manusia [Keanu Reeves]. nk bg cter ni 3 star je kot. de yg x logik gak a cte ni...kdg2 mse tgk cm laaaa pasal pe jd cmni...tp yg saspen mse de robot yg besar gle tuh...huhu. kadang2 cm t'pegun gak dlm cter ni...pe2 pon kire okay laaa.




Abis2 je tgk wayang, ktorang g men boling lak. huhu...aku ni lak bkn nye kaki boling pon. but klo ske2 ok la..tp hr tu kne cpt2 men sbb tmpt tu tutup kul 5pm, de function. so, men hentam je la kan mainnya...at da end blk lps maghrib...hiks lme lak arini ktorg kua...hiks, lme x jmpa pnye psl...

- peng peng kena tembak, wakkakaa -

- will miss u laaa -

Ha, member aku lg sorg; Iman dh slamat bertunang on 14/12/08...congratz! nnt ko kawen knfem aku dtg, InsyaAllah....
k guys, c ya later..!!

(^_^)v

No comments: