Tuesday, May 5, 2009

.: Marketeers Grade Nite :.


28/4/2009; VIP Hotel, Segamat...

Salamzzz....kekdahnye, belum pon nak grade. actually majlis tu utk students batch sblm batch aku. tp batch aku x ramai sangat, pe salahnye 'combine' skali je...huhu agak meriah la..de lecturer yg datang...aku dok kat meja yang sedia ada makanan. syookk!! x yah nak jalan g belakang amek makanan. Menu malam tu Mee Kari, ada popia, tauhu sumbat, macam2 adaaaa..!! berselera gak la aku makan malam tu..

Majlis malam tu siap de yang karok lagi, huuhuu...macam2 ragam..de nyanyi dangdut la, lagu lama la, de yang siap tunjuk bakat tu nyanyi sambil men gitar...lagu 'situasi' huhuhu....favourite song! =)
ni diaaa pix di tempat kejadian, huhu....










5 comments:

nobody_eka said...

amboiii..cmey nye takde ak dlm pic..hehe
tak adil2...

cik leha said...

comey2..suke2....pasni gather lagik!

eJart said...

aloloo...gamba aku sume de kat ko la.....yana oii
mse tu aku x pegang cam la..hiks

mysz nuruliey said...

aizat nak gmbo..

Anonymous said...

wah hapy je kamu ea lehaa