Monday, May 18, 2009

.: AKIM - the BeSt of Da BesT :.




Sultan Afiq Hakim Ahmad [feel teater PGLM]


nyanyi I'm Yours

yeyy..AFIQ HAKIM BIN AHMAD, I'm yOuRs...sorang yg besh a bg aku dalam Akademi Fantasia musim ke-7..syukur sgt2 dia dpt top-3..! hiks..best woo dpt tgk live Konsert Final kat Stadium Bkt Jalil. Akhirnya dpt gak aku jejak sbb masa AF5 dulu x kesampaian kan, agagaggaa....[hmm Mr.Agogo kecundang d saat akhir]..



cumiiill jerkk

ahhaha....kengkawan aku pon dah geleng pala je bile tau aku ni follow AF...korang jangan xtau, aku follow start AF1 sampai la musim ke-7 nih, klo ade musim ke-8....xtau la kan, katanya relevan lagi asalkan student2 nye good as entertainer. Tu yg aku nk tgk..Aku bukannye jenis yang minat secara membuta tuli je, but aku minat dari segi preformance+kreatif+kesedapan vokal dorang, ewaaahhh ni dah mcm pengulas berita dah ni, berjela2...ekkeke...yg penting aku suka!!

Wat masa ni feel AF lagi la kan..huhu lagu baru Akim; Bengang leh tahan a shedap & nak kata leh popular ke x, ikut masing-masing punya penerimaan la kan.dia nye lagu ngan Hafiz besh.huhu...dah malas nak type, smbg nex time...daaaa



11 comments:

mysz nuruliey said...

akim akim akim..heheeh..nti ad reunion ko ajak la gg g nengok akim ko..hahaaha..korang kat peminat setia akim..hahaha..

nobody_eka said...

aisey girll akim ke yg ko minat..
tu abg sedara adik ak nye kwn..
sori 2 say..memg hensem..
2 yg playboy...
gle nye playboy..haha..
soriii

eJart said...

nurul-haha nk ke gg? soklan cepu cemas...=p

yana-dia mmg playboy tp tu lantak dia la kan, asalkan aku dpt tgk dia dlm dunia seni ni n berjaya, huhu

izzaty bassin said...

oit...ewah2..
ko prktl mana nnt?
ym/msg aku tau..

Anonymous said...

bodo je akim no3 pttnya dia no1@no2. ni x masal awok senga tu no2 AF penipu!!!

nobody_eka said...

uiiittt...gle r..peminat no 1...
wewwiiittt

eJart said...

hiks...jijie, cayalahh..ko pon mst tgk final kan? tau xpe...tp malas a nk kecoh. dh ko xnk afundi akim...klo x mst dpt no.2 nye laa

gg said...

X kira Aisyah gak paling best...awok babi leh mng

Anonymous said...

betol tu GG. AWOK mmg :@)!! mensemak jeee!

eJart said...

uikss tu diaaa peminat ecah dh timbul, ekeke..

akim ngn aril kt jakarta la skrg..

Anonymous said...

wah tau je ko erkkk