Tuesday, June 16, 2009

.: Monsters VS Aliens :.

yuhuuu...i'm back again, adeehh..gawat tul tenet nih, ahaks...x kesah le asalkan dpt jenguk blog. Hari Jumaat baru-baru ni, aku g usya la cter ni..tu pon g dgn 2pupu aku yg mukanya pnah aku tepek kat sini dalam entri sebelum2 ni...QISTINA [6tahun] =) and also with my eldest sista...hikhik..


Biasalah dak kecik kan suka tengok animation katanya, aku pon ajak le dak kecik tu gi tengok wayang. kebetulan dia dok umah aku seminggu, uhuuuuu jaga dak kecik ni senang je, and yang xleh tahan aku suka cari gaduh hikhikhik....tp dia still sayang aku kan, ekekkek...lawak gila. layankan aje dia...yang xleh lupa dia leh layan cter 'INDonEsia' INIKAH CINTA kat Astro Aruna...sbbnya dalam citer tu watak girl dia pakai spek mata besar...and bila dah lama aku tengok citer tu aku rse citer tu ada iras2 Meteor Garden a...ye a mula2 x suka, gaduh2 then lama2 jatuh cinta...tapi yang pasti citer Boys Over Flowers[korean version] gak yang best, ekekke...adehh ni udah lari topik ni, ahaks



Back to da topix, Movie yg aku tengok ni leh tahan a, de part yang wat aku gelak semestinya bab monster BOB bercakap ngan jelly, cumilll je...hiks..

nex movie yang aku nak usya kat wayang tu sequal TWILIGHT[x ingat lak tittle dia], Harry Potter. k c ya!

No comments: