Saturday, January 3, 2009

.: SHAWALFC Bowling Tournament@Summit USJ :.


aiya...mnde ni aku simpan lme nooo...bkn pe, nk upload je xsmpat la...n yg ni bru aku b'kesempatan nk mengadap btol2...leh la aku rewind blk mnde2 yg berlaku kt tmpt kejadian..[uiks lme gak ek...ntah ingat ntah idak huhu]

Actually aku terlibat sbg crew la kan...ngn kerjasama akak2 kt ShawalFC. 1st of all mmg nk say sory la klo de yg terkurang or terlebih selama mne kte wat keje sme2 kn..hehe. & aku involve pon sbb aku still cuti semester. bagai pucuk dicita ulam mendatang, ewaaahhh...
Event ni is on 25th December 2008(Khamis). Kak Eyla, Kak Seri, Kak Tre adalah antara org kuat 4 dis event utk jdkn mnde ni berjalan spt yg dirancang & ofkos b'jln ngn lancar, meriah, appening n sume puas ati....^_^

Mlm Khamis (24/12/08) tuh wat preparation; sume trun ni ngn gigihnya. Dorg mostly stay sne kt Summit Hotel but aku x la, ulang alik jeeee. Mlm tuh ktorg packing2 Goodies Bag; yg bg aku amatla best..dpt kalendar gmba Mr.AgoGo towel kecik, gula2...n ade Kad Single baru dia...nice pic..huhu[ofkos aku suke, kaler itam putih lg]..& aku jumpa Fatin, dak Brunei. she's on vacation..lme btul x jmpa...Kak Atie, Kak Kema...ramai gak dtg mlm tuh..actually sume suspen je untuk event soknye...huhu, GO GO JiAyou...!!


***************************************

So, on 25/12/08 m'jd sejarah for all of us sbb dpt menganjurkan Boling Tournament. Antara FC & Sponsor yang memeriahkan Shawalfc, Rizfc, Nubhanfc, Saidafc, Milafc, Farahfc, Ebifc, Toifc, SinarHarian, CCM & byk lg a.
[meh la usya SINI, byk lg pic rasmi]

Alhamdulillah, event berjalan amatlah smooth till de end...^_^. de gak artis yg dtg utk meng'havoc'kan lagi suasana yg mmg agak meriah hari tu..haha. Noni, Nubhan, Toi, Afiq Af5, Hazama Af4, Naim dan Ajieb Murai.com as MC.. ha, klo nk tau si aJIEB ni pandai lak wat face painting, but dat day ramai yg wt kt tgn je. actually mse tgh tggu dorg sume men, crew2 juz standby la kan...but aku singgah sat kt face painting. Kak Kema yg lukis, tiba2 Ajieb nk lukis kt tangan Kak Atie, aku sbg saksi eceehhh tgk la kan bakat terpendam dia tuh...skali cantik la plak, cm real je kaler dia. Butterfly tuuhh & lg 1 bunga pe ntah..aku alih2 sro dia painting lak kt tgn aku, mula2 pk lak pe yg dia nk tenyeh kn..alih2 dia lukis kuda laut, hahaha cm gmba pacat yg shawal ske lukis...tp ble dh jd, mmg comey laa...yg x puas ati ade jeee yg nk pgg tgn aku...uwaaa painting tu comot la jadinye....jeles je tgk Kak Atie & Kak KEma pnye cntik je kt tgn tuh..haha

Event dimulakan dgn bacaan doa oleh ayah Shawal, En.Ruslan. then Shawal wat balingan utk merasmikan ShawalFC Bowling Tournament. Mcm2 aksi la...yg plg havoc team SaidaFC, NubhanFC ngn ToiFC...dh memang dorg dpt hadiah for Team Yg Paling Havoc..seswaaaiiii. Before menyampaikan hadiah, dorg de perform sket sje kasi sume enjoy..1stly of course la empunya event Shawal yg nyanyi.He sang Sampai Bila. Finally dia nyanyi gak lagu ni publicly. Toi & Naim nyanyi LaCamesaNegra, Nubhan & Toi lg nyanyi lagu Hanya Kau Yg Mampu, then Hazama, Shawal, Afiq nyanyi lagu Saleem[x ingat lak lagu pe].

Haaa...hari tu aku jmpa lagi ngn geng2 RizAngels..huhu, besh jmpa lg...Congratz to them anta 2 team, Bro Cruz nye team dpt no.6 x silap...lg 1 no.25...xpe2 byk lg tourney yg leh join lg, huhu..k la, usya la pic2 yg x seberapa ni...[nape ntah pic hrtu de yg x jd...ekekke].




To All crew ShawalFC, we did a good job..hiks hope dpt join korang lg ek next event!! InsyaAllah....& even dpt hulur tenaga sket, but i enjoy it! cayaang kamu sumeeee...muaahh ^_^. Kpd big Bosh we will support u & may success always in 2009..huhu..eh dh bln 1...nk msk 23 daahhh [24Jan] ni.....k la chow

No comments: