Saturday, November 22, 2008

.: JaGa dak Kecik ....& 1 mission :.

slmz...
huhu, dh cuti 4 semester break ni...mcm2 plan la kn nk wt..
yg pastinya nk enjoy sket, ahaks..!!
mse blk je hr Isnin pg lps tau dua pupu aku (Qistina) tdo umah aku..
yehaaaa, dh lme x jmpa dak kecik tuh...


so, mak&ayah dia kje...xde lak nk jge dia...
aku le yg jaga dia kt umah...tp snang sket cz dh 5thn...
so, xde ssh...bg tgk cter katun, main games, dll dh ckup..haha
tp even aku ske kaco dia....lps bbrp minit dia leh gelak2 blk
nk tdo pon carik aku gak....hiks...so sweet laa..!!


hmm, smlm parents dia dtg amek dia la kn...weekends la katakan.
so, ble dia xde nih, cm sunyi lak umah ni...ye la, mne la de dak kecik kt umah
sbb aku la yg plg bongsu, huhuhuhu.....(^_^)v


xpe2 hr ni de mission nk g Shah ALAM utk event ngn ShawalFC...
meeting nk wt tournament boling....so, check it out later, k!!


* hargailah sesuatu benda/orang yg ada di depan mata, sbb kalo dah tiada baru nk menghargainya....mmg dh terlambat.... (renung-renungkan) *

2 comments:

Putra Yamada said...

uhuhuhu...name qistina ke?
mesti baby2 yg bru lahir tahun lepas ke mesti nk pakai name qistina kann??
ni pngaruh citer spa Q nih
ekekke

eJart said...

eleh...dia dh 5thn
dlm spa Q tu yg cilok..ngeh3
dh de dlm posting sblm2 ni gmba dia
xpon pasni akn letak lg, comey sgt...geram tul hehe