Wednesday, September 3, 2008

Mizz mY oLd Frens..!!

Kabare?? (waahhh t'ckp jawa lak..huhuhu)...actually hr ni tba2 teringat some of my frens kt KUIS (Kolej UniVersiti Islam A/bangsa Selangor, Bangi)..dulu amek Dip. Islamic Banking, b'cita2 mmg nk jd bank officer ke, n yg sewaktu dgnnya la....last2 kt UiTM dpt marketing...redha je la...bak kata 'Redah aje'!!

ahaks...kn best klo ktorg de reunion, dak skolah Menengah dh wt..ni dak2 kolej ble lg? akan ku tungguuuuuuu...!! tp probnyE skrg, ramai yg dh kerja & segelintir smbg study, de yg g UiTM (me, Duan), UUM (TkaRoslan, c's Titin, Baim), KUIS gak (kak Ain, Sya, Fadhillah & others..) UiA pon de gak...(Syida syuKor)..n yg len x igt a...major nye dh kje..

ha...mse bln 8 ritu...ZulFahmi dah kawen!! wah3...sELamat Pengantin Baru!!..(baru ke?).moga bahagia hingga ke akhir hayat ye..muka ko m'ingatkn aku ngn member aku kt pelakon taiwan...hahhaha...







*Zulfahmi (baju gold)


time dia kawen tu la, bru dpt jmpa my besfren..ye a, ssh nk jmpa dorg..katanya kena wt appointment ngn aku...hahaha..kelaka a dorg...xde mknanya.aku se busy itu.!
layankAn je korang yg sememangnya sEngaL itu....

to ctNUruLHidayah, TqaHamid, Ummi Umaira...da 3 of u...tq 4 being my fwens..even aku pnah wt korg marah ke, sakit ati ke.....tp rsenye aku ok je kn?? hahaha...(baiikkk punyaa)..
hmm.. ni la kenangan plg t'indah yg t'pahat kt hati ku...korang take care!! aku pun jua...ngeh3

No comments: